La comunità romena si incontra e si racconta attraverso storie quotidiane, punti di vista, fatti di cronaca, appuntamenti e novità, per non dimenticare le radici e per vivere meglio la distanza dal paese natale.
Informazioni utili per i romeni che vivono in Italia, per conoscere le opportunità che la realtà circostante offre e divenire cittadini attivi.

Comunitatea Românească în Italia

Locul unde comunitatea românească se regăsește zilnic în știri, noutăți, mărturii, informații și sfaturi, pentru a nu uita rădăcinile și a trăi mai bine departe de țara natală. Informații utile pentru românii care trăiesc în Italia, despre oportunitățile pe care le oferă realitatea din jur și pentru a deveni cetățeni activi.

Bun găsit pe site! Benvenuto!

Comentează articolele publicate! Commenta gli articoli pubblicati!

mercoledì 7 maggio 2008

Cerco lavoro: gli annunci sul blog


IT
INDICAZIONI DA SEGUIRE. LEGGERE ATTENTAMENTE PRIMA DI SCRIVERE UN ANNUNCIO:
Inserite i vostri annunci in Posta un commento, lasciando il proprio numero di telefono o indirizzo e-mail dove poter essere contattati. Non è necessario registrarsi.
Non inserite lo stesso annuncio più volte.
Non lasciate altri tipi di annunci. Per proporre nuove rubriche scriveteci.

RO
INDICAŢII: CITIŢI CU ATENŢIE ÎNAINTE DE A SCRIE UN ANUNŢ:
Afişaţi anunţurile în Posta un commento, cu propriul numar de telefon sau adresa e-mail pentru a putea fi contactaţi. Nu este indispensabil sa vă înregistraţi.
Nu afişaţi acelaşi anunţ de mai multe ori!
Nu lasaţi alte tipuri de anunţuri. Pentru a propune o noua rubrica, scrieţi-ne.

217 commenti:

1 – 200 di 217   Nuovi›   Più recenti»
Anonimo ha detto...

buna ziua.
caut ceva de munca in zona roma, orice. sunt un electrician cu 15 ani de experienta, am carnet de conducere...
3273426221
cinevasauceva@yahoo.com

Anonimo ha detto...

buna ziua.
Sint Ana locuesc in Udine caut de lucru la batrini copii.

anacojocaru@fastwebnet.it

Anonimo ha detto...

Madrelingua romeno,offro:

- Lezioni private di romeno o italiano per romeni a 6,5 € / ora, con metodo professionale e coinvolgente, possibilità di prima prova gratuita

- Traduzioni dall'italiano, al romeno e dal romeno all'italiano a 0.01 € / carattere, senza prezzo minimo

Se interessati mandare una email all'indirizzo: gbrllxndr@yahoo.com

o contattare al numero: 393 9056459 (Alessandro)

ofer traduceri italiana/romana si romana/italiana de oricefel de acte la pretul de 0,01 euro pe caracter si lectii de romana pentru italieni si italiana pentru romani. in zona pisa sau si pe internet

numar de telefon: 393 9056459 alexandru

Anonimo ha detto...

consiglio a tutti gli amici rumeni di cercare lavoro su sto sito:

motore ricerca lavoro jobanova

ciao belli!

Anonimo ha detto...

Studentessa universitaria rumena cerca lavoro a Bergamo, anche part-time.
Buona conoscenza dell'italiano (precedente esperienza di call center per sondaggi di opinione in lingua italiana) ed utilizzo del pacchetto Office.
Per offerte: acstroe@gmail.com
Astenersi perditempo.

Anonimo ha detto...

Traducator autorizat de italiana si franceza, ofer traduceri rapide in si din italiana, la 20 lei|pagina. Ontin apostilarea documentelor originale,legalizare, supralegalizarea lor si, pentru cei din italia, le expediez documentele terminate la destinatie. Cele mai mici preturi, cel mai scurt timp.
0749337059, bineinteles, cu prefixul de Romania.

Anonimo ha detto...

REALITY TELEVISION HD TORINO VA OFERA!!!
Filmari profesionale in HD ,CU TELECAMERE profesionale , folosim steadicam ,pentru ripreze fluide ,format DVD sau blu ray disc , efecte, generic personalizat, meniuri, capitole, prelucrare video si audio pe computer, fotografii digitale, deplasari provincie; dublari/ transpuneri casete pe DVD ,disc vinil , memory card , casete audio ,pelicula cinematografica 18 ,24 filmari evenimente, nunti botez aniversari etc., Activitatea noastra se desfasoara in nordul Italiei Torino , Milano EMILIA ROMAGNA .Filmarile video sunt realizate cu video camera FULL HD 1080i.
Cele mai mici preturi.Sunati pentru un preventiv.
PENTRU contactari:
E-mail: infocomro@gmail.com
cell: 0039/3294669036
VIDEOCLIPURI MUZICALE PENTRU ARTISTII ROMANI.
SPOTURI PUBLICITARE.
VIDEOCLIP PREMATRIMONIAL.
PHOTO LIBRO.
PENTRU FIECARE EVENIMENT GARANTAM 1000 FOTO FULL HD SI 7-8 ORE DE FILMAT FULL HD .

gabi ha detto...

Suntem o familie sot, sotie din Romania am dori sa gasim ceva de lucru in Italia.Am dori sa muncim inpreuna la o familie.Sotia a mai muncit in Italia 3 ani ca badanta.

Dana ha detto...

sunt educatoare de profesie, 26 ani de vechime. 5 ani am locuit in Italia. daca s-ar oferi un post de educatoare la o gradinita din cadrul unei comunitati, sau o gradinita particulara care ar avea copii romani , sa zicem clasa bilingva: romano-italiana

Anonimo ha detto...

Sono un ragazzo rumeno di 20 anni. Cerco un lavoro nel campo dell'edilizia (muratore, esperienza di 2 anni)o dei trasporti (patente B-E e C-E)in zona Treviso o Padova.

Contatto: 3771925292.

Anonimo ha detto...

sono un ragazzo rumeno di 24 anni.cerco un lavoro come autista A,B,C,E o i costruzione come eletricista,idraulica. stoica.danut@yahoo.com

Anonimo ha detto...

Allego mio cv per possibile lavoro a Napoli (o sue immediate vicinanze) :


INFORMAZIONI PERSONALI

Nome BUDIU AURICA CLAUDIA
Indirizzo 20 A, VIA ZARANDULUI, ARAD, 310218, ROMANIA
Telefono
Fax
E-mail claudiaaurica@yahoo.com

Nazionalità Romena

Data di nascita 01.04.1978

OCCUPAZIONE DESIDERATA - traduttrice Rumeno-Italiano, Italiano-Rumeno
- operatrice PC
- segretaria
- attività di consulenza a Romeni in Italia


ESPERIENZA LAVORATIVA

2004 – 2007
“International Job Expert” di Arad, agenzia di selezione e collocamento per forza di lavoro (ditta specializzata con posti di lavoro in Italia per gli infermieri professionali) – giurista

2003 – 2004
“Euro Job” di Arad, agenzia di selezione e collocamneto per forza di lavoro (società italiana) – giurista

2001 - 2003
“Laborator Analize” di Arad - segretaria


ISTRUZIONE E FORMAZIONE
2003 Corso di specializzazione nelle relazioni di lavoro organizzato di Ispettorato Territoriale di Lavoro di Arad


•1996 - 2000
Università di Ovest “Vasile Goldis” di Arad, Facoltà di Legge, laureata alla Accademia di Polizia “Alexandru Ioan Cuza” di Bucuresti

• Qualifica conseguita Giurista
•1992 -1996
Scuola Normale“Dimitrie Tichindeal” di Arad




CAPACITÀ E COMPETENZE PERSONALI


MADRELINGUA ROMENA

ALTRE LINGUA

ITALIANA
• Capacità di lettura BUONO
• Capacità di scrittura BUONO
• Capacità di espressione orale
BUONO
INGLESE
• Capacità di lettura DISCRETA
• Capacità di scrittura DISCRETA
• Capacità di espressione orale
DISCRETA
SPAGNOLO
• Capacità di lettura ELEMENTARE
• Capacità di scrittura ELEMENTARE
• Capacità di espressione orale
ELEMENTARE

CAPACITÀ E COMPETENZE PERSONALI
. - ottima capacita di adattamento
- buon carattere e grande affidabilità
- buona organizzatrice, energica, seria e motivata per il mio lavoro
- buona capacità di lavorare in squadra


CAPACITÀ E COMPETENZE TECNICHE
2001 Corso di PC
- internet
- word
- excel

Unknown ha detto...

ciao
sunt claudiu din torino
am 5 luni de cand am ramas fara munca
stie cineva pe la torino sau imprejurimi?
santier,mecanic mentinere

Anonimo ha detto...

organizari nunti , arnjamente florale, invitati nunta, decorare salon nunta

Anonimo ha detto...

ANCHE IO SONO IN RICERCA DI UN LAVORO.CELO33ANI,DI BELLA PRESENTZA,DINAMICA,BRAVA IN PULIZIA,EDUCATA,CON RESPECTO PER ANZIANI,SOLO PATENTE,POCO ENGLESA,DISPONIBILA PER UN LAVORO DA SUBITO.MIO NR E 3291863564,GRATZIE

Unknown ha detto...

ABITO A APRILIA,LATINA,LAZIO.VICINO DA ROMA.SONO IN RICERCA DI UN LAVORO SERIO.CELO 33ANI,SOLO PATENTE,POCO ENGESA,EDUCATA,DINAMICA,ONESTA,RESPECTUOSA,DISPONIBILA CON ORARIO.MIO NR 3291863564,GRATZIE,ANCHE DISPONIBILI PER LAVORO COME COPIA.

Anonimo ha detto...

Buna ziua.Suntem o familie(sot/sotie) amandoi 40 ani si cautam un loc de munca in Italia,ca si cuplu,pentru intretinere vila sau orice job ptr cupluri.
Daca se poate sa ne ajutati,v-am fi extrem de recunoscatori.
Nr.tel : 0040751365928
dana_elena_ont "@" yahoo.com
Dana si Cornel,
Va multumim!

Anonimo ha detto...

Caut de munca ca cioban la oi, la vaci, am permis cat.B vorbesc fluent italiana, engleza ( in caz ca oile sunt straniere ) am facultate neterminata, kilometri multi cu roaba, stiu si cu lopata. Mentionez ca am 21 de anisori. Tel: 3803476177 Y!m ady_sl@yahoo.com

Anonimo ha detto...

Buna...suntem un cuplu de 27 respectiv 25 de ani proaspat veniti in roma din februarie2011.Cu toate ca am lucrat in armata ultimii 5 ani unde am avut o arie larga de responsabilitati aici nu am reusit inca sa gasim nimic de lucru...astept un sfat , o oportunitate.... nr meu de tel:3801266542... mail dragos_rju@yahoo.com
Va multumesc , o zi buna!

Anonimo ha detto...

Siamo un'agenzia per il lavoro Stiamo cercando un/a madrelingua rumeno/a con esperienza nell'insegnamento

Disponibilità fine agosto primi di settembre per contratto iniziale di tre mesi

Disponibilità a trasferirsi in Romania per il periodo contrattuale

mandare il cv a
milano.vittorpisani@it.randstad.com

Anonimo ha detto...

Ma numesc Monica,am 27 de ani,am terminat facultatea,specializarea invatator-educator,sunt in italia de 6 ani.caut un loc de munca in provincia frosinone.

Anonimo ha detto...

mi chiamo monica,ho 27 anni,ho finito l universita,specializzata nella insegnante-educatrice,sono in italia di 6 anni.cerco lavoro in provincia frosinone.grazie

Anonimo ha detto...

buna ziua, ma numesc diana,am un coafor in roma,si caut un coafez/ coafeza tineri si prezentabili, seriosi,sa stie sa lucreze si pe femei si pe barbati (tuns, culoare, freza, etc.). pentru orice informatie sau interviu va rugam sa contactati la numarul 3293710557, sau a
email codianaco@libero.it

Anonimo ha detto...

Buna!Suntem un cuplu de 22 respectiv 21 de ani....suntem veniti de aproximativ 4 luni si cautam un loc de munca in Italia,ca si cuplu,pentru intretinere vila sau orice job ptr cupluri.
Daca se poate sa ne ajutati,v-am fi extrem de recunoscatori.
Nr.tel: 3899474671
3899474644
ovydyu_iuly@yahoo.com
aly26_207@yahoo.com
Va multumim!

Anonimo ha detto...

Buna!
Ma numesc Ovidiu si caut ceva de lucru in zona Romei...Roma...San Severino Marche ori Macerata.Am lucrat ca ajutor de bucatar, ca ajutor de ospatar, pizzer.Nu am pretentii...ceea ce se gaseste este bine primit.
Nr tel: 3899474671
ovydyu_iuly@yahoo.com

Anonimo ha detto...

Buna ! Suntem un cuplu tanar in cautarea unui loc de munca in Italia, 22 respectiv 25 ani. Avem aproximativ 6 luni de cand suntem aici.Suntem in cautarea unui loc de munca ca cuplu intretinere vila, gradina..orice. Am diploma de calificare profesionala atat ca bucatar cat si chelner recunoscuta international.
Daca stiti ceva si daca ne puteti ajuta intr-un mod sau altul vom fi recunoscatori. Putem lucra chiar si la FIX.

Nr. tel: 327.080.551.0

Anonimo ha detto...

buna ziua ma numesc iordache dumitru am 7 ani de italia am muncit la oi si vaci va rog daca se poate sa imi gasiti un loc de munca unde am muncit la oi sau vaci indiferent nu am preteniti va multumesc

Anonimo ha detto...

BUNA ZIUA,UNT UN TANAR DE 32 DE ANI SI SANT IN ITALIA,APROAPE DE ROMA DE 7 LUNI,IN ROMANIA AM LUCRAT SOFER PE CAMION,VA ROG DACA MA POATE AJUTA CINEVA CU UN LOC DE MUNCA AM PERMIS B C D E,DAR SI IN ALT DOMENIU,NU AM MUNCA SI E F.GREU,VA-SI FI RECUNASCATOR.SEGARCEANUCOSTINELLEO@VIRGILIO.IT VA MULTUMESC!

Anonimo ha detto...

Ati auzit la Polumbeli la mattina cinque zice ca ai face scarba painea care vine de la Romania,si ca tot ce vine de acolo nui bun,lasati si voi un coment ptr idioata aia.

Anonimo ha detto...

buna,ma numesc ovidiu am 19 ani sunt de 2 ani in italia si caut de munca ca spalator de vase sau alt domeniu...oriunde in italia deoarece e foarte greu..Va multumesc mult!! 3420007809

Anonimo ha detto...

Ma numesc Alina,am 22 de ani, sunt in Italia de cateva luni. Caut de lucru la Roma in orice domeniu. Mentionez ca am terminat facultatea de litere, asadar vorbesc fluent engleza, dar si spaniola. Daca ma poate ajuta cineva, multumesc anticipat. 3801547013

Anonimo ha detto...

buna ziua.ma numesc Alex,am 22 de ani,sunt din roma,sunt student la drept,am carnet de conducere si caut de munca in roma in orice domeniu.
3277654712
alexa_mihai_alexandru@yahoo.com

Anonimo ha detto...

Ma numesc Lavinia,am 32 de ani si locuiesc in Macerata.Cunosc bine limba italiana,si caut de lucru ca si menajera in macera sau zonele din apropiere,daca ma poate ajuta cineva,raspund la nr de tel 3894795087 sau lavinia.boncu@yahoo.com Va multumesc!!!!

Anonimo ha detto...

Ma numesc Martinas Bogdan am 31 de ani locuiesc langa roma si caut un loc de munca in domeniul constructiilor am 10 ani de experienta in zidarie 3206339994 multumesc !!!

Anonimo ha detto...

Ma numesc luminita am 27 ani locuiesc in trulo aprroape de roma.cunosc bine italiana si caut de lucru ca si menajera sau lung orar in apropiere,daca ma poate ajuta cineva,raspund la nr de telef 0664494487 sau luminita_rotaru@yahoo.com.Va multumesc!!!

Anonimo ha detto...

buna .ma numesc Lia caut loc de munca an italia .angrijitoare batrani.babisyster,agricultura,barman,ajutor bucatar,curetenie.cu cazare.liagabriela92@yahoo.com/3273518317sant mamica a doua fetite.sant serioasa si responsabila.platesc comision dupa o luna de lucru .multumesc

Anonimo ha detto...

este un sait interesant ce cuprinde o gama diversificata de informatii dar as dori mai mult

adriane ha detto...

as dori si video filme din ceea ce se intimpla in romania

Anonimo ha detto...

VA ROG FRUMOS DACA SE POATE UN LOC DE MUNCA LOCUESC IN TREVIZO SI DACA SE POATE CEVA DE MUNK IN CONSTRUCTI MA NUMESC LUNGU CRISTIAN SI NU AM TELEFON AM ID DE MESS CRISTEL21_2008 VA MULTUMESC

Anonimo ha detto...

VA ROG FRUMOS DACA SE POATE UN LOC DE MUNCA LOCUESC IN TREVIZO SI DACA SE POATE CEVA DE MUNK IN CONSTRUCTI MA NUMESC LUNGU CRISTIAN SI NU AM TELEFON AM ID DE MESS CRISTEL21_2008 VA MULTUMESC

Lavinia ha detto...

Ma numesc Lavinia m-am mutat de 3 luni in Torino sunt casatorita si imi doresc sa imi gasesc ceva de munca mai ales in domeniul curateniei .Va multumesc anticipat daca se cere sunt dispusa sa platesc dupa o luna de la inceperea muncii.butlavinia@yahoo.com

Anonimo ha detto...

buna.ma numesc cristi si caut de munca in domeniu constructiilor sau muncitor in orice domeniu in zona milano.sunt expert in montaj parchet,gresie/faianta,pereti,rigips(pereti,scafe,arcate),tencuiala,termosistem,tencuiala decorativa structurabila,glet,zugraveli,hidroizolatii cu carton bitumat,montaj usi/geamuri,instalatii sanitare. play_mee2007@yahoo.com sau tel. 3274644968

Anonimo ha detto...

Centro benessere a Norma prov. Latina, cerca ragazze di bella presenza, per lavoro.
Contatta Massimo a 334.8119246.

Stef ha detto...

buna ziua...ma numesc Andrei ..am 20 ani...caut de munca...ma pricep la calculatoare ... contact me: andy_pitmaya@yahoo.com

Anonimo ha detto...

BUNA. MA NUMESC GIORGIA SI CAUT DE MUNCA IN ZONA LIMBIATE, VAREDO IN CURATENIE CASE, BIROURI,BLOCURI,..... CALC SI ACASA .LUCREZ DEJA IN DOMENIU, DAR MAI AM NEVOIE. DACA MA POATE AJUTA CINEVA ...GEORGIANADY@YAHOO.COM. MULTUMESC MULT

anonim ha detto...

Se cauta colaboratori, oameni seriosi, responsabili si activi ce sunt dispusi sa accepte provocarea de a deveni parteneri intr-un proiect international.
In acest moment afacerea este considerata o oportunitate ce ofera ca profit cota parte din rulajul a peste 20.000 de firme din intreaga lume, iar acesta este doar inceputul.
Din motive strategice de marketing este imposibil de a furniza mai multe informatii.
Va rog seriozitate.

Anonimo ha detto...

SALUT.MA NUMESC SORIN AN 32 DE ANI SUNT IN ITALIA DE MULT TIMP.DORESC SA CUNOSC PE CINEVA DAR MUNCA NU INI PERMITE PTR O RELATIE SERIOASA SI DE DURATA.NR MEU 327790517.MULTUMESC

Anonimo ha detto...

salut sunt sergiu am 23 ani sunt in italia de ceva timp caut de munca in zona venetia sunt zidar dupa profesie madescurc la lucrari externe cit si interne nr de tel 3892461224

likka79 ha detto...

luna viitoare deschid un local(LapDance)an zona Brescia
sant an cautare de personal,bariste,parchegio,custode,dj,si ballerine
interesatii cu intentii serioase pot apela la acest numar de tel.328-413.25.71 cine are timp de perdut rog sa se aptina

Anonimo ha detto...

Buna,ma numesc Ramona si caut ceva de munca in domeniul curateniei,caut in apropierea Milano ptr ca locuiesc in SESTO SAN GIOVANNI .Sunt dispusa sa platesc pentru un loc de munca .Va multumesc ,nr meu de tlf este 3881925600.

Anonimo ha detto...

salut ma numesc gaby, si eu caut ceva de munca. agricultura constructii bodygard, nu conteaza. fac de toate cele. sunt serios si sunt dispus sa fac de toate pt bani. va rog daca ma puteti ajuta. zona trvisi padova. telf. 3288282954. va multumesc frumos.

Anonimo ha detto...

instalare antene parabolicel,operativ,calitativ multe canale romanesti,rusesti,moldovnesti,orientare antena si pentru digi,instalare Windows 7,XP,microsoft Office,Word,antivirus si ....ROMA-3288043066

Anonimo ha detto...

35 anni,seria cerco lavoro mattutino:pulizie,baby sitter,badante...aiuto compiti-elementari,orario 09-15,zona Roma Sud,tel.3897878080

Anonimo ha detto...

va salut,stiu k fiecare are probleme si nui usor pe pamant,dar va rog ,am 24 ani si am un baietel de 3 ani,sotul nu are servici,am ramas fara bani,ni se rupe sufletul k acest copilas sufera,nui vina lui,vrem sa muncim orice sa castigam banuti ca sa ne putem intoarce in romania,nr tel.3272643530

Adina ha detto...

Buna ziua ,ma numesc Adina,am 24 de ani si sunt interesata de un loc de munca pe sezon de vara pe postul de ospatara ,camerista de preferabil pe litoral.vorbesc italiana la nivel mediu.astept raspuns pe adresa de mail:cosmaadina23@gmail.com

ylye ha detto...

buna sint un barbat de 30 de ani de meserie zidar si zugrav daca ma puteti ajuta cu un loc de munca nu doar in meseriile astea orice fel de munca va rog ajutatima vorbesc bine italiana telefon 3270327775 mail ylye@live.it

ylye ha detto...
Questo commento è stato eliminato dall'autore.
Anonimo ha detto...

Buna,ma numesc Loredana,si suntem un cuplu,de cand am venit in Italia numai ghinion am avut.Prima data jumatatea mea a avut de munca,eu nu,ti/neam locul la cateo fata care pleca in concediu,pe doi lei.Cu toate ca el castiga putin,apoi am gasit prin intermediul unei cunostinte,munca pentru amandoi.Am venit la noul loc de munca cu multa incredere si multa sperante,dar........probleme si aici.Am ajuns in luna decembrie in data de 15,ni sa spus o luna de proba,dupa luna de proba contract de munca,mancare si cazare.Totul frumos pana aici,a trecut o luna de proba,2,3,4,in acest timp aceasta persoana,ne/a tratat ca pe niste sclavi,ne jignea,si acum ne jigneste,ne injosea in fata tuturor,toate cunostintele lui ne sn aveti rabdare,aveti rabdare,dar nu mai putem,suntem oamenii muncitorii,din familii vcu bun simt,educate,ne place sa respectam pe cei din jur,si noi dorim sa fim respectati,pentru ceeace suntem,pentru ce muncim, am plecat din tara noastra din cauza problemelor si a greutatilor,nu de drag,cred ca nu poate fi mai greu,tu ca mama sa stai departe de copii tai sa nu le poti spune NOAPTE BUNA,si sa nu le poti da sarutul deSOMN USOR.Mai departepot sa spun ca acum ne tot streseaza,ne da de inteles sa plecam,unde nu stiu,pe toata lumea am tot intrebat si nimic.Iar prieteni la greu iti intorc spatele,am zis in sufletul meu ca poate cineva,vede povestea mea si ma poate ajuta.Sansele sa ne ajute cineva cu cu un loc de munca sunt infime,dar sper ca cineva cu suflet mare ne poate ajuta.Vreau sa fiu foarte sincera noi nu vb,bine italiana,pentru ca noi nu avem voie sa vorbim cu nimeni si nici sa punem intrebari.Cine va dori oameni seriosi,linistiti si la locul lor si ne va cauta nu va fi dezamagit.MULTUMESC DIN SUFLET ACELEI PERSOANE CARE VA CITI CE AM SCRIS.CU TOATA SINCERITATEA LOREDANA.NRde telefon 3806948677

Anonimo ha detto...

salutare .... sunt de 3 luni in italia am mai fost vre.o 2 luni in 2006 .. acum am venit cu sotia in italia sa ne cautam ceva de munca ia a gasit ....acum imi cauta si io ceva de munca eu in romania am dacut urmatoarele (meserii) inclusiv lana am venit in coa am facut 11 ani dj la un club munceam d vinerea pana duminica si in cursul saptamani am facut mai multe : muratore.electrician.mai montam mobila la un depozit.mai schimbam robineti si baretii la baie. mai exact cate ceva din fiecare..... si as vrea sa gasesc ceva de munca ....nr meu de tel e ....3200260360 as munci si la curte la cineva sa fac mai detoate prin curte ..

Anonimo ha detto...

VAND PRODUSE ORIFLAME LA TORINO
Cine este interesat/à sa devina consultant ma poate contacta la numarul 3292950772
Se castiga 40 la suta din facturat.
Intrebati de Magdalena.

Anonimo ha detto...

DJ,DeeJay professionista Italiano, cerca Manager Rumena\Rumeno per collaborazioni e serate in club's e discoteche su tutto il territorio Rumeno.
Offro elevate percentuali.
Massima professionalità ed esperienza nel settore.
3392574312

Unknown ha detto...

Cerchiamo belle ragazze di eta 18/30 anni per lavoro di intrattenimento nei migliori night club italiani. Compagnia ai tavoli e spettacolo. Anche prima esperienza. Se extracomunitarie solo con il permesso di soggiorno in regola
Offriamo un fisso a sera che va da 60 a 100 euro piu incentivi,a seconda delle mansioni. Lo stipendio si percepisce 2 vilte al mese,o se richiesto una volta alla settimana o anche ogni giorno,varia a secondo del club. Si assume l'artista regolarmente,che puo lavorare minimo un mese,5 o 6 giorni all settimana. Gli orari sono dalle 22:00 alle 04:00 Il venerdi e il sabato fino alle 05:00 Si richiede buona dialettica e impegno nel lavoro,in cambio si offre massima serieta e assunzione contributiva regolare. Quanto i locali sonno aperti tutti i giorni,abbiamo sempre bisogno di ragazze carine. Chi e interessata puo inviare curriculum e 3,4 foto recenti. PER QUALSIASI INFORMAZIONE 328 4132571 likka79@yahoo.it Angela

Anonimo ha detto...

sot,sotie cautam de lucru in italia la o vila sau pensiune.Sotul e priceput in toate in instalatie ,in electricitate,in constructie,gradinarit si la animale iar eu am terminat asistent generalist,am lucrat intr-un spital,ingrijesc bolnavi la domiciliu cu tratament cu tot,pe langa servici mergeam la o pensiune deci intr-un cuvant suntem priceputi in toate.va rugam sa ne ajutati cu oferte.si in plus din 2006 in fiecare concediu mergeam ca badanta la ingrijire batrani deci limba o cunosc foarte bine.tel de contact 0746292365 VA MULTUMESC ANTICIPAT.....

Anonimo ha detto...

caut de lucru in puglia_lecce la fix sau la ore,in momentul de fata lucrez de la ora 14 pana la 7 dimineata.apoi sunt liber nr meu este 3892526957,sunt un roman de 28 de ani,

Anonimo ha detto...

buna caut de lucru in italia nu conteaza zona de munca sa fie si seriozitate,muncesc orce,nr meu este 3892526957

andra ha detto...

Signora 31 anni,laureata in psicologia, con esperienza da 3 - 4 anni, cerco lavoro in salute, negozi, supermercati, volantinaggio, alberghi, istituti di bellezza, risorse umane, servici sociale, assistenza all’Infanzia, educazione-formazione o come traduttore – zona Schio e limitrofi.

Ho frequentato per due anni corsi di lingua italiana -Istituto Salesiani (2008, 2010) e un corso per diventare mediatrice culturale (2011-2012).

Esperienze professionali:
- tirocini :centri sociali,ospedale,carcere,scuole,asili - Romania
- 2000-2002: commessa in negozi - supermercati- Romania
- 2003-2004: psicologa - Polygraph Center - Romania
-2004-2006: segretaria,dattilografa; psicologa per bambini-Assistenza Sociale - Romania
- 2007-2008: cameriera in pizzeria- Italia
- da 2011 mediatore culturale - Schio
- da 2011 insegnante lingua italiana – volontariato -Istituto Salesiani- Schio
andra.dumitriu@yahoo.it

Anonimo ha detto...

am o firma de curatenie de condominii si ufficii la milano ,caut doua fete serioase, muncitoare intr-e 18 si 40 de ani. ofer cazare. salariu de 900 euro/luna . Tel 3883269177. MARIAN.

Anonimo ha detto...

muncitor necalificat caut de munca in italia la o pensiune nu vorbesc limba italiana.in romania lucrez ca ospatar calificat.nr.tel.0767335144 ciprian ungureanu roman neamt.va multumesc

Anonimo ha detto...

muncitor necalificat caut de munca in italia la o pensiune nu vorbesc linba italiana . in romania lucrez ca ospatar calificat nr.0748786253 cucu vasilica roman neamt.

cristina ha detto...

cerco lavoro preso negozzi come sarta riparazioni e modifiche oppure adetto delle pulizzie per persone fisiche o negozzi zona potenza regione basilicata

cristina ha detto...

tel 3405776775 per sarta o pulizzie zona potenza basilicata

Anonimo ha detto...

Buongiorno,cerco lavoro in vari domini,ho lavorato presso ottica come operatrice vendite online e logistica,mi occupavo di forniture,fornitori,magzzinaggio,operatrice telefonica servizio clienti per circa 7 anni e ancora faro questo lavoro per altri due mesi dopo di che si finisce il contratto per cui cerco un lavoro,posso lavorare anche come sarta con una esperienza in dominio di 20 anni,posso fare la cameriera,addetta alle pulizie e anche fare la badante e beby sitter,qualsiasi cosa basta chi mi si offre un contratto di lavoro,ho 46 anni e documenti in regola-lascio una mail elena@vipnet.it oppure un recapito telefonico 3488914701-prego serietà
grazie Elena

Unknown ha detto...

buna seara sant cerasela si caut de lucru la ingrijit de batrani in zona de nord a italiei ,sant in romania inca si as dori sa ma puteti ajuta cu nr de telefon de la agentii ,mentionez ca nu vorbesc italiana cursiv 0040764702822

Anonimo ha detto...

cerco lavoro !!! 3926223344 in orice domeniu

Anonimo ha detto...

Te angajez :)))

Anonimo ha detto...

Buna ziua !Sunt romanca am 41 de ani si as dori un loc de munca badanta ,baby sitter ,pulizie in zona Treviso locuiesc in Spresiano .Vorbesc si scriu in italiana .

Anonimo ha detto...

buna sunt maria si caut un loc de munca in trentino cameriera sala

Anonimo ha detto...

buna,romanca caut de munca in zona latzio,in agricultura,camp.

Anonimo ha detto...

pavalgeta@yahoo.in

Anonimo ha detto...

buna ziua,,,sunt o buna romanca,,harnica curata,rabdatoare,,,sunt in italia de 5 ani si caut de munca (interna) ca badanta,domestica,baby-sitter,,in BRESCIA,,,sau cat mai aproape de Brescia.In momentul acesta sunnt in italia.Pot fi contactata la orice ora la nr:3207720801-neli,,multumesc celor care ma vor ajuta...sunt disponibila imediat

Anonimo ha detto...

harnica curata si frumoasa caut de munca in zona venezia, ofer comision. 3899859228.

Anonimo ha detto...

Buongiorno cerco persona con esperienza che possa darmi lezioni private di Rumeno Lunedi' o Venerdi'tardo pom /sera oppure sabato a Milano zona Viale Fulvio Testi.
Telefonare Lunedi' o Venerdi' al 333.3631420 Riccardo

Anonimo ha detto...

sono rumena che cerco lavoro come badante .provincia Padova e Venezia .Tel.3273980291.Grazie .masimmo seriosita .

Anonimo ha detto...

caut o femeie fara sa o platesc.cerco una dona meglio rumena senta pagarla tanto3276165836.disponibil la tel intre

Anonimo ha detto...

in verona

Anonimo ha detto...

18-29

Unknown ha detto...
Questo commento è stato eliminato dall'autore.
Unknown ha detto...

sunt o fata de 23 de ani si caut de munca la latina sau la roma,daca stiti ceva la curetenie sau sa stau cu copii va rog contactati ma Ionela 3277525410.va multumesc

Anonimo ha detto...

buna sunt rominca si caut de munca ca badanta in italia cine pote sa ma ajutetrimiteti un meil la adresa aureliazabulica86@yahoo.com am experienta de preferat in nordu italiei va rog

Pinky ha detto...

buna ziua! suntem un cuplu fara copii suntem deja in italia, intelegem limba si vorbim la nivel incepator + limba engleza la nivel avansat.Cautam de lucru in orice domeniu in provincia Cuneo
Email: ciupercutzaverde@gmail.com

Anonimo ha detto...

buna ziua sint rezidente in pordenone cu 15 ani vechime lucrati: operator impianto chimico caut de lucru in orice domeniu optez si pentru elvetia canton ticinio ori lugano.multumesc.tel.3806411801 email:tapu.costinel@yahoo.com

Anonimo ha detto...

Salut.Sunt roman.Ma intereseaza daca stie careva un loc de munca in orice regiune din Italia, ca electrician, pompier, operator sau depanator PC, intretinere la hotel, facturist, operator turbine, proiectare si executare mobilier Pal melaminat, sofer cat. B.Adresa mea de email este iulielf@yahoo.com.

Anonimo ha detto...

Salut.Va rog, daca stie cineva vreo lucrare in domeniul constructii, in orice zona din Italia. Eu sunt roman, cunosc foarte bine orice tine de constructii si amenajari interioare, numai ca nu am calificare in acest domeniu.Emailul meu este nicodimd@yahoo.com.

Anonimo ha detto...

Romanca 44ani,residente in Milano din 2004,caut servici part time ca badante,domestica,vanzatoare in magazine cu profil romanesc,Liliana-mail meu este ginoelili@alice.it

Unknown ha detto...

salut,sunt dany din iasi,am44 ani mecanic auto cu experienta10 ani,am lucrat 2,5 ani in milano ca manutentor mec.si in israel 3ani in constructii. automunito,caut de lucru in diverse domenii. tel:3272230597 sau email:cris.dany61@yahoo.it P.S. deschis la colaborari,afaceri etc.

Anonimo ha detto...

Bsunt din iasi am 22 de ani si sunt in padova caut ceva de munca numarul meu este 3404550316
una ziua

Unknown ha detto...

AM 54 DE ANI CAUT DE LUCRU CA BADANTA PENTRU FEMEI IN ORICE REGIUNE DIN ITALIA DE PREFERINTA IN ABRUZZO.SUNT DISPONIBILA INCEPAND CU 01.05.2013.SALARIU SI CONDITII ACCEPTABILE.CUNOSC BINE LIMBA ITALIANA.AM 6 ANI EXPERIENTA IN DOMENIU.

Anonimo ha detto...

buna ziua suntem un cuplu casatoriti din Craiova,seriosi ,cinstiti,muncitori,corecti,sotul stie l.italiana,dorim sa lucram in italia pt un cuplu Italian sau domn Italian,suntem simpatico si sexy,aspetta det la tel.0760527660,luci si iulia

Anonimo ha detto...

cuplu casatoriti din Romania deosebiti sexy simpatico sanatosi muncitori seriosi dorim sa lucram in italia pentru o familie sau alt domeniu,asteptam detalii la tel0760527661,dorim seriozitate

Anonimo ha detto...

ofer 2 posturi de lucru la restaurant pizzerie una pentru salà sà arate bine amàndouà pànà la 26 27 anii cu vitto e allogio

Anonimo ha detto...

ofer 2 posturi de lucru la restaurant pizzerie una pentru salà dar amàndouà sà arate bine vàrsta pànà la 26 anii cu vitto e allogio tell 3886992685

Anonimo ha detto...

ofer 2 posturi de lucru la un restaurant pizzeria con vitto e allogio a 2 belli ragazze da 23 26 anii da subito zona sud tell 3886992685

Unknown ha detto...

CAUT MECANIC :cu calificare pentru a munci in italia Cremona.in vederea deschiderii unei activitati de reparatii auto. pentru mai multe informatii ma puteti contacta la tel. 3890104911 sau e-mail marfa_viorel@yahoo.it

Unknown ha detto...

Seeus alina daca tear interesa ceva in calabria o luna sau doua tias putea ajuta io

Unknown ha detto...

Asta e nr meu 3891538343 poti auna cind vrei

andrei_venetianu ha detto...
Questo commento è stato eliminato da un amministratore del blog.
Anonimo ha detto...

Adrian ma numesc sunt mecanic auto am 36 de ani am 15 ani de lucru specializat in audi w caut de lucru zo na veneto tel 329402489

Anonimo ha detto...

buna seara!ma cheama elena am 48 ani sunt in italia de 6 ani,am lucrat ca badante,curatenie la familii,ajutor de bucat 4 ani in stagione,as dori un post de munca fix pentru 3-4 ani,in orasul San benedetto del tronto(marche)ori in zone apropiate. tel oo393202366146. Multumesc mult!astept raspunsul d,voastra.

Anonimo ha detto...

suntem un cuplu de 42 si 44 ani muncitori cuminti ,seriosi.cautam de lucru oriunde contra recompensa. urgent.tel0720774243 sau mail marianachirita70@yahoo.com

Anonimo ha detto...

caut fete pentru cules via 3889889277

Anonimo ha detto...

Suntem o familie din Romania. Am lucrat 5 ani in Roma ca badante caut sa muncesc impreuna cu sotul meu ca curatenie in vile, case sau alte tipuri de joburi pentru cupluri incepand de la anul viitor. Dorim sa gasim in nordul Italiei.Adresa de email helen.lulu@yahoo.com. Multumesc frumos.

Anonimo ha detto...

Cerco cameriera bella presenza e con esperienza dj e animazione a Desenzano 3892067090 massima serietà grazie

Anonimo ha detto...

lap dance cremona... angajam cu contract fete care vor sa muncesca in domeniul spectacolului ca si dansatoare cu sau fara experienta. posibilitate inchiriere locuinta in zona. 3274478948 aida.. seriozitate garantata. e-mail lap.dance_ottavo.nanno@yahoo.it

Anonimo ha detto...

lap dance cremona... angajam cu contract fete care vor sa muncesca in domeniul spectacolului ca si dansatoare cu sau fara experienta. posibilitate inchiriere locuinta in zona. 3274478948 aida.. seriozitate garantata. e-mail lap.dance_ottavonanno@yahoo.it

lap dance cremona ha detto...

lap dance cremona... angajam cu contract fete care vor sa muncesca in domeniul spectacolului ca si dansatoare cu sau fara experienta. posibilitate inchiriere locuinta in zona. 3274478948 aida.. seriozitate garantata. e-mail lap.dance_ottavonano@yahoo.it ( e.mail corect, deasupra s-a scris gresit e-mail-ul)

Unknown ha detto...

salut ma numesc iulian si caut un post de munca come pizzaiolo al taglio... pot sa lucrez oriunde dak ofere cazare... in restaurant si diferite posturi. am si permis nr meu e 3888807733... ceao sono un raggazo romeno di 20 ani e il mio lavoro e come pizzaiolo al taglio rosticeria... cerco un posto di lavoro experientza di 2 ani o pure il patente se ci serve. il mio nr e 3888807733. grazie tante

Anonimo ha detto...

Ciao caut.o fata intre 18 25 de ani pentru beby sitter la fiul meu de 1 an si jumate in pinerolo ( Torino ) daca e posibil as vrea sa stea la mn fixa.numarul meu de tel 3898290482

biionv ha detto...

caut de munca in italia vorbesc limba destul de bine sunt in italia de 6 ani. te l3488216235

Anonimo ha detto...

Caut o baby sitter urgent in treviso altivole.contact...sebastianpatrick77@yahoo.it

Anonimo ha detto...

Salve, sono un ragazzo rumeno di 23 anni con pregressa esperienza lavorativa in diversi campi di lavoro , ho lavorato negli cantieri, manutenzione ferroviaria,macelleria e autolavaggio sono un ragazzo a cui piacciono le provocazioni e mi posso adattare in ogni situazione , sono disposto a imparare e di accettare un lungo periodo di prova , per causa della mancanza del lavoro negli ultimi anni ho dovuto imparare tanti lavori , se avete per caso bisogno di un ragazzo non esitate di contattatemi mail catalin_pl91@yahoo.com... grazie per l'attenzione !

Anonimo ha detto...

caut de munca ingrijitor animale la pensiune sau ferma agricultura nr tel 3896431842

Anonimo ha detto...

Buna Ziua .Am 36 de ani si caut un post de lucru 4 ore pe zi la curatenie.Nr 3408713422 VIOLA

Anonimo ha detto...

salve!caut de munca in zona pesaro-urbino c-a badante sau beby-sitter.am 4o de ani si 9 de italia.multumesc anticipat.nr 3662098598

Anonimo ha detto...

caut munca in italial lacatus+sudor electric, sint un bun profesionist .multumesc anticipat nr.+40744612055 costica

Anonimo ha detto...

Sto cercando lavoro in zona cerco un lavoro adato a me tipo a pizzeria numar telefon3258869817

Anonimo ha detto...
Questo commento è stato eliminato da un amministratore del blog.
Anonimo ha detto...

Cpeao... afit camera la doua fete serioase 250 E lunar. sau chiar una sing. in zona Pratt Fioritto - via Prenestina. rog seriozitate. negataadi@yahoo.it libera de la1/2/2014

Anonimo ha detto...

BUNA ZIUA.!SANT FLORIN DE PROFESIE SOFER DAR ACUN SANT IN SOMAJ SI CAUT UN LOC DE MUNCA TOT CA SOFER PE CAMION .(BILIC ,MOTRICE;BIGA ;AUTOTREN .)LOCUIESC IN LOMBARDIA CU FAMILIA DE MULTI ANI NR. MEU DE TEL. ESTE:349/5214056 MULTUMESC ANTICIPAT .!!!

Anonimo ha detto...

buna sunt nicu si caut de munca in milano de profesie sunt instalator apa gaz si agent garda de corp (escorta persoane,bunuri valorice si aparare)cu atestat, caut de munca in constructi ca rigipsar ,faiantar zugrav e,t,c,ce este legat de constructi am lucrat mai mult pe afara daca se poate sa fiu contactat la tel 3280664308 sau pogarnicolae49@gmail,com
va multumesc

Anonimo ha detto...

Buna ziua,eu sunt o cosmeticiana cu scoala de cosmetica de 3ani din Latina .Am 33 de ani si caut de munca in orasul Latina ca cosmeticiana.Am gestit un centru benessere si am lucrat in cateva centruri benessere si estetice din Latina(hotel Europa,Aspasia si K2).Il mio e- mail alina80ele@gmail.com

Anonimo ha detto...

buna ziua, ma numesc, ADRIAN sint in ITALIA Roma(valmontone)de 10 ani si caut de munca in domeniu artei,lucrez ca dizain in apartamente,saloane,cammera pt copil,ex..personaje din desene animate,peisaje cu legaturi miraculoase nr.telefon 3272080701

Anonimo ha detto...

Buna snt romanca si imi caut de lucru snt venita de 4 luni in italia si nici in momentul de fata nu am gasit vreau sa lucrez k badanta sau in agricultura am 24 d ani si am mare nevoie d lucru in provincia perugia rog seriozitate ankadanykata@gmail.com

Unknown ha detto...

Din cauza lipsei de munca ma intorc acasa in Romania
Renovez apartament pe timpul sederii(3luni)Piatra Neamt
ristrutturazioni come in Italia
Astept cu ardoare raspunsurile dumneavoastra

Unknown ha detto...

stefy_klaus@yahoo.com este adresa mea de e-mail nr de telefon 0040743384031

Anonimo ha detto...

Si Offre Lavoro in Basilicata... Qualsiasi tipo di Lavoro !

agenzia.eclipse@gmail.com

Anonimo ha detto...

Buna ziua.Numele meu este Alex si caut de munca in domeniul hotelier in Bologna..Am terminat liceul hotelier iar experienta am peste 10 ani. cimpanalex90@yahoo.com

Anonimo ha detto...

Buna ziua ma numesc nicu am 24 de ani locuiesc la roma si imi caut orice de munca,va rog daca auziti ceva contactatima 3733442975

Anonimo ha detto...

primesc in gazda cuplu in Torino zona via monginevro ofer camera mobilata si acces la servicii
tel :3277146937

Anonimo ha detto...

sono franco da toscana italia.. 3492672286

Anonimo ha detto...

sofer profesionist ,experienta pe orice tip de auto,mecanic auto,caut loc de munca in zona Cremona sau imprejurimi.0751676129

Anonimo ha detto...

ambulantier,cunostinte medicale caut de lucru in zona Cremona sau imprejurimi.0751676129.

Anonimo ha detto...

caut o badanta in Roma zona rurala pentru o batrina in pat, sa ofera mancare si casare si salariu, maxima seriozitate se cere si sa ofera pentru detalii tel. 3339193444

Anonimo ha detto...

caut o badanta in Roma zona rurala pentru o batrina in pat, sa ofera mancare si casare si salariu, maxima seriozitate se cere si sa ofera pentru detalii tel. 3248799663

Anonimo ha detto...

Buna seara, locuiesc in Roma, caut o persoana cu facultate sau un profesor pentru a-mi oferi ore de limba si literatura romana (nivel de liceu) contra cost.
Mail: balan.pietro@yahoo.it
Multumesc anticipat.

Anonimo ha detto...

caut loc de munca la torino in domeniu colf,domestica,babysiter,badante,cine stie ceva rog sa ma anunte.3895158077 multumesc!

Anonimo ha detto...

buna,am 25 de ani locuiesc la torino de 7 ani.de cateva luni caut de munca .rog persoanele care stiu ceva in domeniu curatenie,badante,sau orice altceva sa ma anunte. mail:vioriand@yahoo.it maxima seriozitate. multumesc

Anonimo ha detto...

BUna ,am 31 de ani ..locuiesc in piacenza ..caut un loc de munca ...cine mă poate ajuta rog sa îmi trimită un mesaj pe alina_vip2007@yahoo.com..multumesc ALINA

Anonimo ha detto...

Buna ma chiama CLAUDIA caut un loc de munca urgent telefon 327702523 stau in ceparana

Anonimo ha detto...

Daca ai intre 16-25de ani eu iti pot oferi un loc de munk ka beby siter acasa la mine pt o fetita de 8luni daca te incadrezi rog seriozitate

Anonimo ha detto...

Ofer300€ lunar 8 ore inclus cazare mancare etc dk sunteti interesate fetelor scrietimi sau lasati un nr de tel pt a va putea contacta in torino

Anonimo ha detto...

buna am si eu si maikamea nevoie urgenta de un loc de munca daca se poate eu momentan sunt in Romania si maicamea in Italia Milano pentru maicamea ca badante sau la curatenie iar pentru mine ca necalificat puteti sa ne contactati la numerele de telefon Italia maicamea 393511287200 ia se numeste ecaterina iar al meu este 0748984965 eu ma numesc mihai rog multa seriozitate si ofer cu stima mihai va multumesc anticipat

deliamoroi ha detto...

Buna ziua sunt Delia si cautam de munca:pentru sotul meu in orce domeniu el se pricepe sau pentru mine la ore,de noapte sau orce alt ceva am dori in zona Roma caci suntem cu copilul la spitalul Bambini Gesu si avem nevoie de banuti pentru el,nr de tel 3899483568

Anonimo ha detto...

Buna.sunt in cautarea unui loc de munca la ingrijirea unei babute.copil.sau doar curatenie.am pemis ctB.am experienta in domeniul badante de 8 ani.as prefera in lombardia sau in tot nordul italiei.nr meu 0040753892791.va multumesc

Anonimo ha detto...

Salut ma numesc Florin am 33 de ani sunt din Cluj si locuiesc la Roma zona Anagnina.Am permis de conducere cat. (B) am masina personala, si incerc sa nu imi pierd speranta ca intro zi cineva imi va da si mi-e o sansa si un loc de munca, aici sau in tara noastra nu conteaza numai sa fiu respectat si apreciat ca un adevarat ROMAN.Daca ai suflet si esti Roman cu adevarat si apreciezi acest mesaj sunama 3733020383

Anonimo ha detto...

Buna seara sunt un baiat care nu beau nu fumez am 29 d ani o fetita in romania sunt la roma si si as vrea si eu o fata cuminte si cu copil nu conteaza ..am un loc d munca care vrea.o copie pt o familie d batrani ne ofera 1500 pe luna am permis d conducere am acte d italia fata sa aiba panà in 30 d ani ...nu ma intereseaza fete cu fite si figuri fata care vrea o familie si atat va pup marius nt meu 349.442.7310

Anonimo ha detto...

avem o școală de conducere.

permis de conducere italian fără examen.

Info: autoscuolalberti@gmail.com

Unknown ha detto...

Sì.A gasit cineva de lucru?

Unknown ha detto...
Questo commento è stato eliminato dall'autore.
Anonimo ha detto...

ciao,cine vrea un post de munca contactatima....sunt in italia in sud,de precis in cosenza,crotone se ofera casa masa si salariul de 600e.

Anonimo ha detto...

ciao,si cerca persone per guardare le persone anziane in zona di calaabria in sud.solo persone veramente interessate.grazie:3291411187.

Anonimo ha detto...

caut o fata ptr un post de secretara sa cunoasca bine limba it, sa opereze pe calculator, an milano, adr. sesto s. giovani, via vipacco. nr tel 3459817119

Anonimo ha detto...

Buna


Anonimo ha detto...

Sono rumena mi chiamo Sunita Musilica ho 28 anni cerco lavoro come baby sitter o badante o sarta o cuoca Tel. 3896517969 no importuni o perditempo

Anonimo ha detto...

Buna!Cum adică "o copie pt o familie de batrani"?

Professionalwork ha detto...

Salve a tutti,
Professionalwork sta cercando figure professionali per i lavori di elettricista e saldatura nelle provincie di Mantova e Cremona.
Contatti:
mail: professionalwork_2006@yahoo.it
cell. :340 6619163

Unknown ha detto...

Buongiorno, il mio ragazzo è rumeno e vuole venire a lavorare a Milano, sa solo il rumeno ma posso insegnarli anche l'italiano, sa parlare un po' l'inglese e ha lavorato anche in Germania..recapito: 3887919817 oppure via e-mail: roxanaconstantin1995@gmail.com

Anonimo ha detto...

Caut mecanic camioane (Daf )zona Verona Vicenza Padova cu disponibilitate pentru deplasare lucrări rapide la fata locului. Tel 0040728135240 Vlad

Anonimo ha detto...

Bună ziua. Mă numesc Simona,am 24 ani și am venit în Milano de 3 săptămâni. As dori să îmi găsesc un loc de muncă aici dar e foarte greu. Știu engleză,italiană știu mediu. Menționez ca am terminat școală de asistente dar nu am experiență.Dacă știți un loc de muncă ca infirmieră fără experiență va rog să mă anunțați! Învăț și foarte repede... Sau orice lucru ca ospătar sau să am grijă de o bătrână.. Nu am pretenții! Va mulțumesc! Numărul meu de telefon este 3298522186.

Unknown ha detto...

Suntem sot ,sotie din Romania si am dori sa muncim impreuna la o familie in Italia .Sotia a mai muncit in Italia ca badanta.Numarul de telefon este 0040746724323 Ionut

Anonimo ha detto...

Cero una colf a tempo pieno, per piccole faccende domestiche( stirare, fare letti, toglier polvere) che avrà molto tempo libero a sua disposizione dato che io durante il giorno, per il mio lavoro di avvocato, sono fuori casa. Preciso , potendo per qualcuna essere un impedimento, che sono uomo solo. Vivo in provincia di Salerno, offro vitto, alloggio, € 600,00 mensili, contratto e contributi INPS-. cosimod@hotmail.com- tel.3387377261

Anonim ha detto...

Buna ma numeste Florenta am 42 ani caut loc de munca ca asistenta medicala ( infermiere ) am toate actele in regula pt a putea profesa sunt de 5 ani in Italia zona Milano - Como mail florentabrasoveanu@gmail.com.

Anonim ha detto...
Questo commento è stato eliminato dall'autore.
Anonimo ha detto...

buna caut o fata sau femeie la ingrijit doua fetite 9|11 ani la feltre cu cazare 3394148101

Massimo Camerana ha detto...

Posso aiutare a prendere la patente di guida senza problemi. qualsiasi categoria. per informazioni massimocamerana@gmail.com

Anonimo ha detto...

caut 2 fete_femei care vor sa lucre in agricultura zona verona

Anonimo ha detto...

detali la nr0784377948 pentru femeile care vor sa lucre in agricultura in zona verona

Unknown ha detto...
Questo commento è stato eliminato dall'autore.
Unknown ha detto...
Questo commento è stato eliminato dall'autore.
Unknown ha detto...

sot sotie cautam de munca in italia eu am mai lucrat ca badanta 3 ani oferim comision din primul salariu contact cristina_aagguilera@yahoo.com oferim si cerem seriozitate

Unknown ha detto...

sot sotie cautam de munca in italia eu am mai lucrat ca badanta 3 ani oferim comision din primul salariu contact cristina_aagguilera@yahoo.com oferim si cerem seriozitate

Unknown ha detto...

sot sotie cautam de munca in italia eu am mai lucrat ca badanta 3 ani oferim comision din primul salariu nr contact 0040764396033 oferim si cerem seriozitate

Iulia ha detto...

Salve a tutti, sono una ragazza romena, di 25 anni, in Italia da 13 anni. Mio marito è venuto qui a Maggio 2015 e da allora cerco un lavoro, anche temporaneo, qualunque cosa per lui. Parla benissimo l'inglese, madrelingua romeno e capisce benissimo l'italiano riuscendo anche a fare qualche breve frase. Ha la patente B, esperienza come addetto alla sorveglianza, autista, assemblatore, operaio in fabbrica ma farebbe volentieri anche il lavoro di lavapiatti o facchino. Ha il diploma di elettronico e automazioni ed esperienza nel settore. so che è molto difficile trovare od offrire lavoro per tutti ma se c'è una possibilità vi prego di tenerlo in considerazione. Ha 28 anni quindi può essere assunto come apprendista, volenteroso e lavoratore. No perditempo. Per qualunque informazione od offerta la mia mail è iu.nutu@gmail.com

Anonimo ha detto...

cautu familia de romeni la agricoltura zona sicilia 3806443327 cine este interesat ma concacteza

abi ha detto...
Questo commento è stato eliminato dall'autore.
abi ha detto...
Questo commento è stato eliminato dall'autore.
Anonimo ha detto...

buna, caut dama frumoasa pt divertire de preferat foarte tinara zona genova epilata total 3807897814 sms

Anonimo ha detto...

vineri 1 iulie 2 persoane genova directiune craiova cu turism 3807897814

anonim ha detto...

Bună ziua mă numesc Alin si caut un loc de munca in zona padova am experiență în domeniul edilizia in pictura si cartongesso sunt disponibil si un posto in fabrica ca operaio senza experiență 3427148476 balautaalin@gmail.com

Anonimo ha detto...

caut de lucru ca badanta 24h cu experienta in zona Ancona sau Pesaro

Anonimo ha detto...

caut de lucru ca badanta am experienta 47 de an in Pesaro sau Ancona nr de tel 0040755428155

Unknown ha detto...


Derar direttore permesso di presentarmi, io sono osakwne hillary da Bergamo, ho 27 anni di età bambino, alla ricerca di qualsiasi tipo di lavoro, non ho esperienza di lavoro e non ho lavoro prima in hotel, pulizia, anche compagnia, per favore ho bisogno di aiuto per vivere bellte vita: contattatemi mr.mike_s@yahoo.com Dillo a 393.512.237.677

Unknown ha detto...

Caut fata pt un copil de un an ofer cazare masa si 250 euro lunar zona Mirano di Venezia Nr tel 3489106338

Anonimo ha detto...

Bunã mã numesc Emilia si sunt in Catania aici locuri de Muncã nu se gãsesc asa cã am vãzut anuntul acesta si Mar interessa acest loc de Muncã si pe sotul meu asa putel munci amândoi de aveti acum nevoie acesta este nr de telefon 3890090463

Unknown ha detto...

Buna sant Liliana am 49 de ani ,esperienza ca badante speciale de 8 anni am lucrat in lazio cu contract legal am acte sant disponibila a cel:3888326212 .

Unknown ha detto...

Buna sant Liliana am 49 de ani ,esperienza ca badante speciale de 8 anni am lucrat in lazio cu contract legal am acte sant disponibila a cel:3888326212 .

atlabic ha detto...

diffidate di Massimo Camerana...è solo un truffatore

Unknown ha detto...

Ma numesc petru danut sint din genova caut de lucru ca sofer profesionist incepator nrtel.3898522622

Unknown ha detto...

Ma numesc petru danut sint din genova caut de lucru ca sofer profesionist incepator nrtel.3898522622

Unknown ha detto...

Buna caut locuri de munca in italia la mobila si centralist hottel avem eperienta nu avem locuri de munca cu contract platite si suntem in cautare de un job bun ne puteti contacta pe aceste doua nr de tel:0253230636/:0761036368 sant Nelu

Anonimo ha detto...

Caut persoanà pentru a munci la tara cu animalele in fermà.cer seriozitate.tel 3392766514

«Meno recenti ‹Vecchi   1 – 200 di 217   Nuovi› Più recenti»

Posta un commento