La comunità romena si incontra e si racconta attraverso storie quotidiane, punti di vista, fatti di cronaca, appuntamenti e novità, per non dimenticare le radici e per vivere meglio la distanza dal paese natale.
Informazioni utili per i romeni che vivono in Italia, per conoscere le opportunità che la realtà circostante offre e divenire cittadini attivi.

Comunitatea Românească în Italia

Locul unde comunitatea românească se regăsește zilnic în știri, noutăți, mărturii, informații și sfaturi, pentru a nu uita rădăcinile și a trăi mai bine departe de țara natală. Informații utile pentru românii care trăiesc în Italia, despre oportunitățile pe care le oferă realitatea din jur și pentru a deveni cetățeni activi.

Bun găsit pe site! Benvenuto!

Comentează articolele publicate! Commenta gli articoli pubblicati!

lunedì 13 luglio 2020

Kristina Cepraga se află de 4 luni blocată în România. Soțul ei a rămas în Italia. “Din cauza pandemiei, îmi este frică de avion”

Kristina Cepraga a venit în urmă cu patru luni în țară, împreună cu fetița ei, pentru a-și vizita părinții. Din păcate, din cauza pandemiei de coronavirus, actrița nu s-a mai putut întoarce în Italia, acolo unde se află soțul ei. Acum, aceasta recunoaște că se teme de avion și nu știe exact când va părăsi România. 

“Venisem întâmplător să-mi vizitez părinții cu cea mică, la începutul lui martie, apoi într-o săptămână s-a închis totul, drept pentru care patru luni am stat numai în casă. 

Nu, n-am mai plecat deloc și sinceră să fiu îmi e și frică acum să plec, pentru că n-am curaj să mă sui într-un avion”, a declarat Cepraga, potrivit Click. 

Kristina se teme de avion 

Kristina a mărturisit că nu avea o fobie de avion înainte, însă acum este mult mai precaută. 

“Nu, chiar dimpotrivă, eram obișnuită. Dar recunosc că de când am devenit mamă poate sunt mai atentă. Acum, din cauza pandemiei, îmi e frică de avion”, a mai adăugat vedeta.

De Livia Lixandru, Miercuri, 08 iulie 2020

Sursa: Libertatea

Nessun commento:

Posta un commento