La comunità romena si incontra e si racconta attraverso storie quotidiane, punti di vista, fatti di cronaca, appuntamenti e novità, per non dimenticare le radici e per vivere meglio la distanza dal paese natale.
Informazioni utili per i romeni che vivono in Italia, per conoscere le opportunità che la realtà circostante offre e divenire cittadini attivi.

Comunitatea Românească în Italia

Locul unde comunitatea românească se regăsește zilnic în știri, noutăți, mărturii, informații și sfaturi, pentru a nu uita rădăcinile și a trăi mai bine departe de țara natală. Informații utile pentru românii care trăiesc în Italia, despre oportunitățile pe care le oferă realitatea din jur și pentru a deveni cetățeni activi.

Bun găsit pe site! Benvenuto!

Comentează articolele publicate! Commenta gli articoli pubblicati!

domenica 19 ottobre 2014

Monica Sannino își părăsește părinții din Italia și se mută în România

Joi, 2 Octombrie 2014

Concurenta de la X Factor care și-a găsit mama naturală după 20 de ani, își părăsească familia adoptivă din Italia pentru o carieră muzicală în România. Într-un interviu realitatea.net, artista a povestit detalii impresionante cu privire la planurile ei de viitor.

Viața a fost extrem de crudă cu Monica Sannino, concurenta care a impresionat până la lacrimi la X Factor. Abandonată de mama naturală pe când avea doar câteva luni, aceasta a fost adoptata de o familie de italieni, care au crescut-o și i-au oferit toată dragostea de care are nevoie un copil.

După 20 de ani, Monica s-a decis să se întoarcă în țara unde își are originile și să se lanseze în muzică, indiferent de rezultatele de la X Factor. "Şi dacă n-o să câştig concursul rămân aici! Iubesc România, chiar dacă am stat foarte puţin. Aş vrea să rămân aici şi să-mi găsesc originile, să mă simt una şi aceeaşi cu pământul meu. Referitor la planuri, deocamdată sunt la stadiul de vis. Vreau să câştig X Factor şi să lansez un album cu toate cântecele compuse de mine. Vreau să-mi ajut cele două familii, pentru că au nevoie. De fapt, cel mai mare vis al meu este să fac parte dintr-o mare familie, în care publicul să-mi fie şi tată şi mamă şi soră şi frate! Dar, mai întâi de toate, vreau să cânt! Viaţa mi-a dăruit muzica, iar muzica m-a ajutat să iubesc viaţa”, a declarat Monica Sannino, în EXCLUSIVITATE pentru realitatea.net.

Sursa: REALITATEA.NET

Nessun commento:

Posta un commento