La comunità romena si incontra e si racconta attraverso storie quotidiane, punti di vista, fatti di cronaca, appuntamenti e novità, per non dimenticare le radici e per vivere meglio la distanza dal paese natale.
Informazioni utili per i romeni che vivono in Italia, per conoscere le opportunità che la realtà circostante offre e divenire cittadini attivi.

Comunitatea Românească în Italia

Locul unde comunitatea românească se regăsește zilnic în știri, noutăți, mărturii, informații și sfaturi, pentru a nu uita rădăcinile și a trăi mai bine departe de țara natală. Informații utile pentru românii care trăiesc în Italia, despre oportunitățile pe care le oferă realitatea din jur și pentru a deveni cetățeni activi.

Bun găsit pe site! Benvenuto!

Comentează articolele publicate! Commenta gli articoli pubblicati!

martedì 8 ottobre 2013

"Gala Premiilor DIGI 2013, ediția Piemonte" 12-13 octombrie la Torino‏


Cu ocazia aniversării a trei ani de la lansarea serviciilor de telefonie mobilă DIGI Mobil in Italia,

continuăm concursul: “Premiile DIGI! DIGI Mobil este alături de tine și te premiaza”, ediția Piemonte 2013.

Competiția se adresează artiștilor români care au emigrat pe teritorul Italiei.

Obiectivul este acela de a susține și promova talente românești.

Evenimentul se va sărbători în cadrul

Discotecii Glam
Via Stradella n. 10/d Torino

Intrarea libera.

Program:

12 octombrie, orele 17:00 Talent Show DIGI

13 octombrie, orele 19:00 Premierea talentelor DIGI

Concert muzical “Stefan Stan & The Band” – Vocea Romaniei

Toți românii talentați interesați (din regiunile Piemonte & Liguria ) să participe la concurs sunt invitați să ne transmită curriculum însoțit de o fotografie și un material artistic pe adresa pubblicita@digimobil.it .

Pentru orice informație ne puteți contacta la numărul de telefon: 02/48490114.

Va așteptăm cât mai talentați!

Irina Tirdea
Marketing & Press Office
DIGI Italy Srl
Via Giovanni Bensi 1, 20152, Milano (MI)
Tel : +39 02 87246 513
Fax: +39 024 8405767
Mobile : +39 3733 401 484
E-mail : irina.tirdea@digimobil.it


Mini –biografie Stefan Stan

„Sunt Ștefan Stan și te provoc să te lași purtat de muzica mea și de puterea cu care aceasta îți va încătușa sufletul! Pentru că, înainte de orice, cânt din suflet pentru suflete.”
Ștefan Stan, Prima Voce a României, și-a început povestea în adolescență, când talentul său a primit girul publicului. Ulterior și-a șlefuit talentul peste Ocean, în America. „Am cântat și am trăit prin versuri și note muzicale. Am iubit și am suferit prin cuvinte. Mă găsisem pe mine în muzică. Eu eram muzica. Ca orice tânăr dornic de lucruri noi, am plecat în America. Acolo am cântat atât pentru ai lor cât și pentru ai noștri. Dorul de casă m-a făcut să revin definitiv în România, unde talentul, dar și norocul au făcut ca publicul să mă placă și să câștig cel mai important talent-show din România – „Vocea României”! Din decembrie 2011 sunt Prima voce a României. Îmi plac provocările, mașinile, călătoriile și oamenii frumoși. Ador muzica! Nu am regrete și nu renunț la visurile mele.”

Ștefan Stan a câștigat notorietate în 2011, odată cu obținerea primului loc în cadrul emisiunii-concurs “Vocea Romaniei”. Artistul s-a remarcat datorita glasului său baritonal și ușor gutural, iar astăzi își încântă fanii atât cu piese din repertoriul internațional, precum “Bensonhurst Blues”, “Caruso” sau “Proud Mary”, cât și din propriul repertoriu : “You Give Me Love”, “Ea Nu Mai Vine”, “Zbor prin nori” și, odată cu lansarea albumului “Povestea mea” (pe 23 mai) și piese precum “Domnișoara”, “Leaving you” și “I don’t Wanna Feel It”.

La un an după ce a devenit Prima Voce a României (decembrie 2011), Ștefan Stan a lansat primul album din carieră – „Povestea mea”. Diferite ca stil, de la muzică blues-pop, rock, până la ritmuri moderne, piesele – 12 la număr – de pe albumul produs la Ha Ha Ha Production, includ single-urile cu care artistul a înregistrat succes după succes -„You give me love” (Ștefan Stan feat. Alex Velea), piesă care a făcut furori prin cluburi și care a beneficiat și de un videoclip; “Ea nu mai vine”, o piesă sensibilă, de dragoste, în limba română și “Zbor prin nori”, piesă care ar putea fi imnul mai multor generații - "Versurile mă reprezintă şi, cu siguranţă, vor reprezenta un motto pentru mulţi dintre cei care mă ascultă. "Zbor prin nori" este un amalgam de sentimente şi de dorinţe, de fericiri şi de trăiri. Este o poveste care vreau să ajungă în inimile tuturor. Reacţia fanilor a fost pe măsură şi sunt sigur că de acum zborul nu va fi doar al meu. Fiecare îşi va crea o poveste a zborului în lumea lui. "Zbor prin nori" este o piesă compusă de mine în colaborare cu HaHaHa. Versurile sunt în totalitate făcute de mine, iar instrumentalul are contribuție din partea chitaristului meu Alex Luft și CellBlock (Membru HaHaHaProduction)", spune artistul.

Ștefan Stan & The Band

Alex Luft (chitară), Kostas (tobe), Mircea Elisei (clape), Daniela Marin (backing-vocals) și The Violins (Andreea Chițan la violă, Ioana Dobrescu la vioară și Sabina Aur la vioară) sunt cei mai importanți membri ai trupei lui Ștefan.

Detalii pe www.stefanstan.ro
http://www.youtube.com/watch?v=FvjHgJdPDEc
http://www.youtube.com/watch?v=kYoHuv3n2ZU
http://www.youtube.com/watch?v=iZld-fpcxJU
http://www.youtube.com/watch?v=lSeYuvdobWE

Nessun commento:

Posta un commento