La comunità romena si incontra e si racconta attraverso storie quotidiane, punti di vista, fatti di cronaca, appuntamenti e novità, per non dimenticare le radici e per vivere meglio la distanza dal paese natale.
Informazioni utili per i romeni che vivono in Italia, per conoscere le opportunità che la realtà circostante offre e divenire cittadini attivi.

Comunitatea Românească în Italia

Locul unde comunitatea românească se regăsește zilnic în știri, noutăți, mărturii, informații și sfaturi, pentru a nu uita rădăcinile și a trăi mai bine departe de țara natală. Informații utile pentru românii care trăiesc în Italia, despre oportunitățile pe care le oferă realitatea din jur și pentru a deveni cetățeni activi.

Bun găsit pe site! Benvenuto!

Comentează articolele publicate! Commenta gli articoli pubblicati!

lunedì 7 ottobre 2013

Piovaccari a rămas uimit când a pus piciorul în Bucureşti. Ce le-a zis italienilor

Federico Piovaccari se declară încântat de aventura în România. Atacantul Stelei a vorbit în Italia despre experienţa pe care o trăieşte alături de campioana României şi are numai cuvinte de laudă.

Jucătorul împrumutat de la Sampdoria spune că a fost foarte bine primit la Steaua şi speră să nu dezamăgească. Momentan, Piovaccari este mulţumit de prestaţiile sale în tricoul campioanei României, fiind golgheterul echipei. La capitolul obiective, italianul susţine că vrea îmbrace în vară tricoul de campion, dar până atunci speră să figureze pe lista marcatorilor din Liga Campionilor cu cât mai multe goluri. Piovaccari este încântat şi de Capitală, pe care o compară cu oraşul Milano:

"Mă simt bine la Steaua, am încercat să mă adaptez imediat, dar trebuie să spun că am fost primt foarte bine. După ce a plecat golgheterul lor (n.r. Rusescu la Sevilla), am fost numit "noul Mesia" şi, din fericire, mă descurc bine. Acum, obiectivele mele sunt să câştig titlul cu Steaua şi să înscriu cât mai multe goluri în Liga Campionilor. Aici poţi să trăieşti foarte bine, iar Bucureştiul este un oraş foarte frumos. Nu mă aşteptam să fiu atât de mulţumit, seamănă cu Milano", a declarat Federico Piovaccari pentru Radio Deejay.

Sursa: ProSport

Nessun commento:

Posta un commento