La comunità romena si incontra e si racconta attraverso storie quotidiane, punti di vista, fatti di cronaca, appuntamenti e novità, per non dimenticare le radici e per vivere meglio la distanza dal paese natale.
Informazioni utili per i romeni che vivono in Italia, per conoscere le opportunità che la realtà circostante offre e divenire cittadini attivi.

Comunitatea Românească în Italia

Locul unde comunitatea românească se regăsește zilnic în știri, noutăți, mărturii, informații și sfaturi, pentru a nu uita rădăcinile și a trăi mai bine departe de țara natală. Informații utile pentru românii care trăiesc în Italia, despre oportunitățile pe care le oferă realitatea din jur și pentru a deveni cetățeni activi.

Bun găsit pe site! Benvenuto!

Comentează articolele publicate! Commenta gli articoli pubblicati!

domenica 15 gennaio 2012

O româncă a restituit un portofel cu 2.000 de euro, găsit pe stradă in Italia

06 ian 2012

Românii cinstiţi nu ajung aproape niciodată subiect de ştire în străinătate. Dar avem o excepţie: cotidianul "Il Secolo XIX" a relatat, zilele trecute, cazul unei românce din Genova care a înmânat poliţiei un portofel găsit pe stradă
Potrivit cotidianului Gazeta Românească din Italia, în portofel erau documente şi aproape două mii de euro, bani cash.

Elena - o româncă de 44 de ani care lucrează ca menajeră la Genova - s-a prezentat la poliţie pe 2 ianuarie şi le-a înmânat portofelul. A povestit agenţilor că cel care l-a găsit a fost fiul, ei, în vârstă de 20 de ani, cu o zi înainte.

"Pe 1 ianuarie, seara, am primit un telefon de la fiul meu, care îmi spunea, agitat, că trebuie să-mi spună ceva urgent. M-am întâlnit cu el şi mi-a arătat portofelul, cu banii înăuntru: 1800 de euro. Salariul meu pe două luni! El era foarte încântat, îi străluceau ochii, dar i-am spus că nu sunt banii noştri şi că trebuie să-i ducem la poliţie", a povestit femeia.

În aceeaşi seara, s-a prezentat la secţie, dar nu a găsit pe nimeni, fiind sărbătoare. De aceea a revenit a doua zi şi a dat în primire portofelul poliţiştilor.

Proprietarul portofelului i-a mulţumit româncei şi a promis că îl va ajuta pe fiul său să-şi găsească un loc de muncă.
Sursa: Realitatea Net

Leggi anche:
Lavoratrice romena rinviene un portafoglio abbandonato con quasi duemila Euro e lo riconsegna

Nessun commento:

Posta un commento