La comunità romena si incontra e si racconta attraverso storie quotidiane, punti di vista, fatti di cronaca, appuntamenti e novità, per non dimenticare le radici e per vivere meglio la distanza dal paese natale.
Informazioni utili per i romeni che vivono in Italia, per conoscere le opportunità che la realtà circostante offre e divenire cittadini attivi.

Comunitatea Românească în Italia

Locul unde comunitatea românească se regăsește zilnic în știri, noutăți, mărturii, informații și sfaturi, pentru a nu uita rădăcinile și a trăi mai bine departe de țara natală. Informații utile pentru românii care trăiesc în Italia, despre oportunitățile pe care le oferă realitatea din jur și pentru a deveni cetățeni activi.

Bun găsit pe site! Benvenuto!

Comentează articolele publicate! Commenta gli articoli pubblicati!

lunedì 11 aprile 2011

Jessica Alba, vampă sexy în Vogue Italia

Vineri, 08 Aprilie 2011

"Sunt conservatoare, graţie educaţiei pe care mi-au dat-o părinţii mei, ştiu ce se cere pe piaţă şi sunt gata să fac faţă, dar nu am de gând să pozez goală. Am avut întotdeauna grijă de imaginea mea şi am muncit foarte mult să mă menţin. După prima sarcină m-am simţit eliberată. Am învăţat să-mi accept corpul şi am dat mai puţină importanţă aparenţelor", spune Jessica.

Jessica Alba, sexy în Vogue Italia / Foto: styleite.com.

Jessica Alba s-a străduit să pozeze ca un fotomodel profesionist pentru Vogue Italia, potrivit fashionetc.com.

Cu toate că e însărcinată, Jessica Alba are o atitudine de femeie fatală în pictorialul sexy realizat alături de fotograful Michelangelo Di Battista.

Actriţa a pozat machiată puternic la ochi, dar şi pe buze avea un ruj aproape negru, lângă maşini pline de praf.

Jessica a îmbrăcat haine create de Chanel, Dolce & Gabbana, Moschino şi Prada.

"Stilul meu este un amalgam de stiluri. Îmi place să am o undă de mister. Port haine care îmi pun corpul în valoare când sunt la şedinţe foto sau la muncă. Dar în viaţa de zi cu zi îmi plac lucrurile care au puţin mister, lucrurile elegante şi chic, dar şi puţin rock and roll", spune diva.

Sursa: Realitatea

Nessun commento:

Posta un commento