La comunità romena si incontra e si racconta attraverso storie quotidiane, punti di vista, fatti di cronaca, appuntamenti e novità, per non dimenticare le radici e per vivere meglio la distanza dal paese natale.
Informazioni utili per i romeni che vivono in Italia, per conoscere le opportunità che la realtà circostante offre e divenire cittadini attivi.

Comunitatea Românească în Italia

Locul unde comunitatea românească se regăsește zilnic în știri, noutăți, mărturii, informații și sfaturi, pentru a nu uita rădăcinile și a trăi mai bine departe de țara natală. Informații utile pentru românii care trăiesc în Italia, despre oportunitățile pe care le oferă realitatea din jur și pentru a deveni cetățeni activi.

Bun găsit pe site! Benvenuto!

Comentează articolele publicate! Commenta gli articoli pubblicati!

martedì 29 novembre 2011

Se caută muncitori români pentru Italia. Vezi joburile

Italia rămâne încă una dintre cele mai bune opţiuni ale românilor care vor să lucreze în străinătate. Cel puţin 1.000 de joburi sunt vacante în momentul de faţă pentru muncitorii români.

Italia a ocupat locul 4 la începutul lunii noiembrie în topul ţărilor cu cele mai multe oferte de angajare adresate românilor, după Marea Britanie, SUA şi Germania, conform unei statistici realizate de site-ul Tjobs.ro.

Dintre toate CV-urile trimise de români în luna octombrie, aproape 9% au vizat locuri de muncă din Italia, această destinaţie fiind depăşită doar de Marea Britanie (27%) şi Germania (11%).

Vezi mai jos domeniile cu cele mai multe joburi pentru români. Poţi vedea aici lista joburilor din Italia.

Curățenie, întreținere / menaj și îngrijire bătrâni (51 de poziții vacante): Sunt preferate femeile care au deja experiență în îngrijirea de bătrâni sau copii. Salariul lunar variază între 800 – 900 euro. Nu există cheltuieli de masă sau cazare, acestea fiind asigurate de familia sau instituţia pentru care se lucrează.

Hoteluri / turism (53 de poziții vacante): Există oportunități atât pentru tineri (studenți), cât și pentru persoane cu vârsta de peste 30 de ani. Salariile sunt cuprinse între 600 – 900 euro / lună, iar masa și cazarea sunt asigurate de angajator.

Entertainment: 80 de poziții sunt vacante pentru animatori turistici, în complexe hoteliere de 4 și 5 stele. Oferta se adresează în special tinerilor dornici să lucreze sezonier în perioada estivală următoare. Salariile sunt sub 600 euro pe lună, însă masa, cazarea, transportul dus – întors și asigurarea medicală sunt plătite de angajator;

Inginerie (20 de poziții vacante): Se caută urgent sudori MIG/MAG și TIG/WIG pentru companii industriale (rafinării și subcontractori ai acestora). Salariul orar este 9 - 11 euro/lună. Se impune o experiență de minimum 3 ani în domeniu.

Personal medical și sanitar (120 de poziții vacante): În această perioadă se caută infirmiere / asistente medicale cu diverse specializări medicale. Salariile lunare încep de la minimum 1.200 euro și pot ajunge până la 2.500 euro. Uneori, masa, cazarea și asigurarea medicală sunt plătite de angajator.

Construcții / amenajări (50 de poziții vacante).

Între condiţiile generale impuse de agenţiile de recrutare se numără cunoașterea limbii italiene la un nivel conversațional bun (engleza este un plus), experiența în domeniu (mai ales în cazul asistentelor medicale și al meseriașilor industriali), iar experiențele anterioare de muncă în străinătate sunt un plus.
24 nov 2011

Sursa: Realitatea Net

5 commenti:

Unknown ha detto...

Va salut eu sunt in Italia si imi caut de munca de 4 lunii de zile.Sunt antrenor de fitness,tehnician maseur si asistent medical generalist cu specializarea in nutritie sportiva.Am diplomele legalizate si traduse in limba italiana stiu sa vorbesc apropae fluent si sa scriu bine nu foarte bine.Si nici un semn sa imi gasesc am experienta de multi ani in domenile mele profesionale.Ma cheama Serafim Claudiu sunt din Bucuresti cu numele meu am profil pe facebook.Am nr de tel:3889577226.Ma poate indruma cineva sau sa imi de-a vreo sugestie?Eu momentan locuiesc si lucrez voluntar la crucea rosie italiana de la Seveso langa Milano.Va multumesc anticipat si imi cer scuze daca am deranjat.O zi frumoasa va doresc tuturor.

gabriela cornelia ha detto...

ce interesant....noi cei care traim in italia cunoastem o alta realitate in legatura cu posturile de munca si cu notiunea de cerere oferta.de exemplu eu stau fara munca din martie si nu cred ca voi gasi prea curand ceva...am lucrat ptr crucea rosie din puglia ca voluntar dar in afara de polemici despre originea mea nu am avut alt 'castig' iar cu calificarea mea de prof de arte si cu masteratul in management educational,oricat de bine ai cunoaste limba italiana scrisa si vorbita ,nu faci nimic...asa ca,ma mir cat de mult se gaseste de lucru in Italia,mai ales prin agentii asa zise de munca...despre comisioanele piparate pe care le percep acestea nu vorbeste nimeni si nici despre 'fraternitatea' romanilor de peste hotare...dar de,poate exagerez eu si poate exista o alta realitate pe care nu o cunosc...urez celor ca mine ,romanilor din italia,care stiu despre ce vorbesc multa bafta si sa nu se descurajeze...numai bine,tuturor

Anonimo ha detto...

DORIM SA INFIINTAM LA ROMA CAMERA DE MUNCA PENTRU A VENI IN SPRIJINUL ATIT AL MUNCITORILOR CIT SI AL ANGAJATORILOR

Anonimo ha detto...

NE GASITI PE FACEBOK CAMERA DE MUNCA ROMA ..MULTUMIM

Unknown ha detto...

Buma seara si si stau in Roma de 17 ani si tot nu am un loc de munca bun,lucram fara contract si ad pleca in tara,dar sunt copii

Posta un commento