Guvernul României face eforturi pentru a îmbunătăţi imaginea românilor în lume, dar nu-i include şi pe rromi în proiect. După lansarea campaniei de promovare a imaginii României în Spania, Agenţia pentru Strategii Guvernamentale a lansat la Roma unul dintre cele mai costisitoare proiecte de promovare a imaginii României. Proiectul, pentru care s-au alocat 4,2 milioane de euro, nu face nici o referire la rromi. Campania are la bază un documentar care prezintă poveştile românilor de succes din Italia.
Campania de imagine se va desfăşura până în luna decembrie şi are ca scop îmbunătăţirea imaginii României şi combaterea opiniei conform căreia românii sunt un popor de hoţi şi criminali. Documentarul, care prezintă vieţile unor români care au reuşit să se integreze cu succes în societatea italiană, poată denumirea de “Romania, piacere di conoscerti” (“România, încântat de cunoştinţă!”).
Potrivit publicaţiei “Cotidianul”, reprezentanţii asociaţiilor româneşti din Italia au fost miraţi să afle că Guvernul a ales firma de publicitate italiană “Playteam” pentru a realiza campania. Mai mult, este de neînţeles de ce rromii nu au fost incluşi în proiect, în codiţiile în care aceştia au provocat cele mai multe incidente în afara ţării.
Printre evenimentele organizate în acest scop se numără expoziţii de fotgrafii, teatru de păpuşi, dansuri populare şi proiecţii de filme. Una dintre acţiunile inedite ale acestei campanii este depasarea unei case româneşti mobile, numită “Casa România”. Acesta va fi plimbată prin Milano şi Roma pentru a prezenta anumite particularităţi ale culturii române. Pe 29 septembrie, trupa Sistem alături de Alexandru Bălăşescu Quartet vor susţine un concert în Piaţa Duomo din Milano.
Antena3.ro
Adăugat: 25 septembrie 2008
Campania de imagine se va desfăşura până în luna decembrie şi are ca scop îmbunătăţirea imaginii României şi combaterea opiniei conform căreia românii sunt un popor de hoţi şi criminali. Documentarul, care prezintă vieţile unor români care au reuşit să se integreze cu succes în societatea italiană, poată denumirea de “Romania, piacere di conoscerti” (“România, încântat de cunoştinţă!”).
Potrivit publicaţiei “Cotidianul”, reprezentanţii asociaţiilor româneşti din Italia au fost miraţi să afle că Guvernul a ales firma de publicitate italiană “Playteam” pentru a realiza campania. Mai mult, este de neînţeles de ce rromii nu au fost incluşi în proiect, în codiţiile în care aceştia au provocat cele mai multe incidente în afara ţării.
Printre evenimentele organizate în acest scop se numără expoziţii de fotgrafii, teatru de păpuşi, dansuri populare şi proiecţii de filme. Una dintre acţiunile inedite ale acestei campanii este depasarea unei case româneşti mobile, numită “Casa România”. Acesta va fi plimbată prin Milano şi Roma pentru a prezenta anumite particularităţi ale culturii române. Pe 29 septembrie, trupa Sistem alături de Alexandru Bălăşescu Quartet vor susţine un concert în Piaţa Duomo din Milano.
Antena3.ro
Adăugat: 25 septembrie 2008
1 commento:
cred ca guvernu trebuie sa ne ajute si pe noi , pt ca si noi am ajuta economia romaniei,cu bani care i-am trimis in tara. dar trebuie sa faca si mai mult.eu locuiesc in sardegna si sper sa ajunga si aici un consulat , sunt foarte multi romani care traiesc aici. si nu putem afla multe lucruri.va multumesc.
Posta un commento