La comunità romena si incontra e si racconta attraverso storie quotidiane, punti di vista, fatti di cronaca, appuntamenti e novità, per non dimenticare le radici e per vivere meglio la distanza dal paese natale.
Informazioni utili per i romeni che vivono in Italia, per conoscere le opportunità che la realtà circostante offre e divenire cittadini attivi.

Comunitatea Românească în Italia

Locul unde comunitatea românească se regăsește zilnic în știri, noutăți, mărturii, informații și sfaturi, pentru a nu uita rădăcinile și a trăi mai bine departe de țara natală. Informații utile pentru românii care trăiesc în Italia, despre oportunitățile pe care le oferă realitatea din jur și pentru a deveni cetățeni activi.

Bun găsit pe site! Benvenuto!

Comentează articolele publicate! Commenta gli articoli pubblicati!

domenica 26 ottobre 2008

Lucian Bute îşi păstrează titlul la categoria supermijlocie, după ce l-a învins pe Librado Andrade


Astazi, ora 01:45

Lucian Bute a reuşit să-şi păstreze centura mondială IBF la categoria supermijlocie. După un meci greu cu mexicanul Librado Andrade, Bute a reuşit cea de-a 23 victorie.

Meciul de la Montreal a fost foarte echilibrat, cei doi boxeri fiind comparaţi cu un toreador şi un taur.
În repriza a zecea Lucian Bute a fost aplaudat în picioare de spectatori, după ce românul a reuşit să-l trimită la pământ pe Librado Andrade, pentru prima oară în cariera mexicanului.
Dar, după câteva minute, şi Bute a fost doborât la podea, în ultima repriză.

Lucian Bute a fost salvat însă de gongul final, şi arbitrii au decis în favoarea românului, la puncte.

Lucian Bute este al treilea pugilist român campion mondial la box profesionist, după Mihai Leu şi Leonard Doroftei.
"E o victorie mare. Lucian îşi apăra centura într-un meci pe care l-a controlat 90%. Lucian a boxat cum nu l-am vazut niciodată, a boxat din toate poziţiile", a declarat Rudel Obreja, preşedintele Federaţiei Române de Box.
Bute: Am dominat clar meciul, Andrade a fost cel mai greu adversar din cariera mea Pugilistul român Lucian Bute a declarat sâmbătă că a dominat clar meciul cu Librado Andrade şi a adăugat că mexicanul a fost cel mai dificil adversar întâlnit în cariera sa, informează presa canadiană. "Am întâlnit un adversar foarte puternic, foarte bine pregătit. A fost cel mai greu meci din cariera mea de până acum. Cu excepţia ultimei reprize, am dominat clar meciul. În a 12-a repriză a fost peste mine. Am fost foarte obosit pe final şi de aceea am căzut la podea. Nu ştiu ce s-a întâmplat în ultima repriză, arbitrul trebuia să mă numere, dar nu ştiu de ce nu a făcut-o", a spus Bute.Pugilistul român a mulţumit divinităţii şi fanilor din sală pentru succesul său: "Atmosfera din sală a fost extraordinară. A fost o mare presiune pe mine. Mulţumesc lui Dumnezeu şi fanilor pentru aceasta victorie. Nu ştiu dacă îi voi acorda revanşa lui Andrade, agentul meu va decide asta".
Adversarul românului, Librado Andrade, a afirmat că el este învingătorul moral al meciului şi se declară nedreptăţit de decizia arbitrului din ultima repriză: "Eu am învins în acest meci. Dacă arbitrul îl număra în ultima repriză, Bute era KO. Nu trebuia să pierd meciul în modul acesta. Mă simt furat că arbitrul nu mi-a acordat KO în repriza a 12-a. Ştiu doar că l-am trimis la podea pe Bute şi trebuia să fie KO. Vreau revanşa împotriva lui".

Nessun commento:

Posta un commento